REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej w sklepie internetowym ORLIK Model Kartonowy.
§ 1 Definicje
1. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
2. Dostawa
- oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez
Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
3. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów:
a) firmę kurierską;
b) Pocztę Polską
4. Hasło
- oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez
Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych
w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
5. Klient
- oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami
prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym
zawarta może być Umowa sprzedaży.
6. Konsument -
oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej
niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Konto Klienta
- oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego
rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji
i zawarciu umowy świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta.
8. Login
- oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone,
składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane
wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym. Login
jest właściwym adresem poczty elektronicznej Klienta.
9. Przedsiębiorca
- oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną
niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową
i dokonującą czynności prawnej związaną bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową.
10. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.
11. Rejestracja
- oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie,
wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności
Sklepu Internetowego.
12. Sprzedawca - oznacza F.H.U.W ORLIK Paweł Kołek z siedzibą: ul. Bukowska 26, 43-354 Czaniec, nr. NIP: 937-141-66-91.
13. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie sklep.orlik-models.pl
14. Towar
- oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem
Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.
15. Trwały nośnik
- oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy
przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób
umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni
do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie
przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.
16. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.
§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego
1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa
autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny
internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców,
formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za
wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej
Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie
należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich
może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem
oraz zgodą Sprzedawcy wyrażoną na piśmie.
2. Sprzedawca dołoży
starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla
użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek
internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń
internetowych.
3. Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies",
które podczas korzystania przez Klientów ze Strony Internetowej Sklepu,
zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia
końcowego Klienta. Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne
działanie Strony Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów.
Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie
powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani
w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. Każdy Klient może
wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego
urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może
jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Strony
Internetowej Sklepu.
4. W celu złożenia zamówienia w Sklepie
Internetowym za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu oraz w celu
korzystania z usług dostępnych na Stronach Internetowych Sklepu,
konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty
elektronicznej.
5. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści
o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu
Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych
świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi
obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
6.
Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet
i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się
z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby
nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki
techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia.
W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące
tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca
się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła
zdefiniowanego przez Klienta.
§ 3 Rejestracja
1. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
2. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
3. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny
udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać
wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy
poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu
rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.
4. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego Klient
otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty
elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie
Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa
o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś
Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian
podanych podczas Rejestracji danych, za wyjątkiem Loginu.
§ 4 Zamówienia
1. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią
oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie
Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
2. Klient
może składać zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem Strony
Internetowej Sklepu przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
3.
Klient składający zamówienie za pośrednictwem Strony Internetowej
Sklepu, kompletuje zamówienie wybierając Towar, którym jest
zainteresowany. Dodanie Towaru do zamówienia następuje przez wybór
polecenia "DO KOSZYKA" pod danym Towarem prezentowanym na Stronie
Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia
i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa
zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy,
wybierając na Stronie Internetowej Sklepu przycisk „POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA”.
Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy, Klient jest
informowany o łącznej cenie za wybrany Towar i Dostawę, jak też
o wszystkich dodatkowych kosztach jakie jest zobowiązany ponieść
w związku z Umową sprzedaży.
4. Złożenie zamówienia stanowi
złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży
Towarów będących przedmiotem zamówienia.
5. Po złożeniu zamówienia,
wysyłane jest automatycznie na podany przez Klienta adres poczty
elektronicznej potwierdzenie jego złożenia.
6. Następnie, po
potwierdzeniu złożenia zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez
Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do
realizacji. Informacja o przyjęciu zamówienia do realizacji jest
oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §4 ust. 4
powyżej i z chwilą jego otrzymania przez Klienta zostaje zawarta Umowa
sprzedaży.
7. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza
Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku na adres poczty
elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta podczas
Rejestracji lub składania zamówienia adres.
§ 5 Płatności
1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto
i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych
kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową
sprzedaży, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu
Dostawy i składaniu zamówienia.
2. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku
realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez
Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków
na rachunek bankowy Sprzedawcy);
b) przelew elektroniczny poprzez
zewnętrzny systemy płatności PayU, DotPay (w tym Przelewy24 oraz eCard) oraz PayPal i PAYNOW ( obsługą płatności online w przypadku Paynow zajmuje sie Blue Media S.A.” - mozliwe formy płatności: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard, Electronic, Maestro), obsługiwany przez
zewnętrznych operatorów (w tym przypadku realizacja zamówienia
rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę
potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę
informacji z systemu Operatora o dokonaniu płatności przez Klienta);
c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w
tym przypadku realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta po przesłaniu
Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia);
d)
gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w biurze Sprzedawcy (w tym
przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po
przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia
zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w biurze Sprzedawcy).
3.
Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Stronie
Internetowej Sklepu o terminie w jakim jest zobowiązany dokonać
płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy
sprzedaży.
4. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności
w terminie o którym mowa w §5 ust. 3, Sprzedawca wyznacza Klientowi
dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta na
Trwałym nośniku. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności
zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu,
Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu
drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na
Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art.
491 Kodeksu Cywilnego.
§ 6 Dostawa
1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz krajów Unii Europejskiej.
2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.
3. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 7 Dni Roboczych.
4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany w §6 ust. 3 liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §5 ust. 2.
5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany w §6 ust. 3 liczony
jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku
wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem” .
6. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
7. W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości
osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty
elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez
Sprzedawcę.
8. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie
i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności
pracownika Dostawcy. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia
przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania
właściwego protokołu.
9. Klient ma możliwość odbioru osobistego
zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni
Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu,
po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą
elektroniczną lub telefonicznie.
10. Sprzedawca, zgodnie z wolą
Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo
fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.
11. W przypadku
nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy
składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi
awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia
terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania
zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca
skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie,
ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
§ 7 Rękojmia
1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych
i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli
Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy
sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych
niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo
wadę usunie.
Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar
był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie
uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia
wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady
żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać
usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową
w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby
nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez
Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość
Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także
bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny
sposób zaspokojenia.
b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od
wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar
wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez
nadmiernych niedogodności dla Klienta.
Sprzedawca może odmówić
zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności
z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest
niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do
zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty
naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.
3. Klient, który wykonuje
uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą
na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt
dostarczenia pokrywa Sprzedawca.
4. Sprzedawca odpowiada z tytułu
rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch
lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę
Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten
nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu
pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient
żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do
odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu
ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany
Towaru lub usunięcia wady.
§ 8 Reklamacje
1. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy
sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: F.H.U.W ORLIK Paweł Kołek, ul. Bukowska 26, 43-354 Czaniec, za pośrednictwem wiadomości e-mail na adres: orlikmk@wp.pl lub telefonicznie na nar. +48 503 115 508.
2. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację
ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej
z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.
§ 9 Gwarancja
1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.
2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia
i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie
Internetowej Sklepu.
§ 10 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy
oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie można złożyć w dowolnej formie:
osobiście w siedzibie Firmy, listownie na adres: F.H.U.W. ORLIK Paweł Kołek, ul. Bukowska 26, 43-354 Czaniec, telefonicznie na nr: +48 503 115 508 lub przesyłając wiadomość na adres e-mail: orlikmk@wp.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Po otrzymaniu Oświadczenia za pośrednictwem przesyłki e-mail Sprzedawca
niezwłocznie potwierdza Klientowi otrzymanie Oświadczenia.
3. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
4. Jeśli Klient złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży
zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
5.
Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy
sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszt Dostawy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności
otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub
dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od
tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Jeżeli Klient
korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru
inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę,
Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez
niego dodatkowych kosztów.
7. Klient ma obowiązek zwrócić Towar
Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od
dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu
wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego
terminu.
8. W wypadku odstąpienia Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.
9. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru
będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób
konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego
sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził
się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi
kosztami.
§ 11 Zgłaszanie zagrożenia lub naruszenia praw
1. W przypadku, gdy Klient lub inna osoba lub podmiot uzna, iż treść
publikowana na Stronie Internetowej Sklepu narusza ich prawa, dobra
osobiste, dobre obyczaje, uczucia, moralność, przekonania, zasady
uczciwej konkurencji, know-how, tajemnicę chronioną prawem lub na
podstawie zobowiązania, może powiadomić Sprzedawcę o potencjalnym
naruszeniu.
2. Sprzedawca powiadomiony o potencjalnym naruszeniu,
podejmuje niezwłoczne działania mające na celu usunięcie ze Strony
Internetowej Sklepu, treści będących przyczyną naruszenia.
§ 12 Ochrona danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy
dobrowolnie w ramach Rejestracji, składania zamówienia jednorazowego
oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub
w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest
Sprzedawca.
2. Sprzedawca przetwarza dane osobowe Klientów w celu
realizacji zamówień, świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą
elektroniczną oraz innych celów określonych w Regulaminie. Dane są
przetwarzane wyłącznie na podstawie przepisów prawa lub zgody wyrażonej
przez Klienta.
3. Klient przekazuje swoje dane osobowe Sprzedawcy
dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych
danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta
Klienta oraz uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta,
w przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta.
4. Każdy kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania.
5. Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z bazy
danych sklepu, w szczególności w przypadku usunięcia Konta Klienta.
Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie
uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył
obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest
niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności
Klienta.
6. Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz
dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym
dostępem lub wykorzystaniem.
7. Sprzedawca przekazuje dane osobowe
Klienta Dostawcy oraz Operatorom płatności elektronicznych w zakresie
niezbędnym do realizacji Dostawy oraz realizacji płatności za złożone
zamówienie.
§ 13 Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub
nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych
z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność
tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach
rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
2. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez
wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze
Strony Internetowej Sklepu.
3. W przypadku powstania sporu na
gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania
sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów
powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
4.
Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania
reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest
skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz
istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez
Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.
5. Sprzedawca zastrzega sobie
prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte
przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego
Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał
w dniu składania zamówienia przez Klienta.
Regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014 r.
Właścicielem sklepu jest :
F.H.U.W. "ORLIK"
Paweł Kołek
43-354 Czaniec
ul. Bukowska 26
NIP 937-141-66-91
Regon 072872652
przelewy krajowe:
nr. konta: 51 1140 2004 0000 3002 5127 3580
przelewy zagraniczne:
nr. IBAN: PL51 1140 2004 0000 3002 5127 3580
kod SWIFT: BREXPLPWMBK